MONA ikan bakar & makanan laut - Kuala Perlis

Makan malam kat perlis, aku boleh suggest kat korang tempat ni...MONA ikan bakar, gerai MONA ni duduk dalam Kompeks Makanan Laut (KOMA LAUT) negeri Perlis. Kompleks ni dekat-dekat area Jeti Kuala Perlis...Sapa-sapa yang selalu pergi langkawi guna jeti ni, akan perasan kompleks ni..
Kompleks Makanan Laut (KOMA LAUT) negeri Perlis
MONA ikan bakar & makanan laut dalam KOMA LAUT
Segala makanan laut kita boleh pilih dulu..semuanya fresh...ikan, ketam, udang, sotong, kerang, kepah...pilih dan timbang, lepas tu diorang akan masak ikut apa yang kita nak.


hasil laut yang segar
kerang, kepah, apa ntah lagi satu tu
So menu aku kali ni, aku pilih ikan siakap untuk siakap tiga rasa, sotong untuk sotong goreng tepung, kerang untuk kerang bakar...sayur aku pilih kailan ikan masin...
siakap tiga rasa
sotong goreng tepung
ulam-ulaman
sambal belacan            
kailan ikan masin
Bagi yang ingin ke sini, senang jer...korang cari je jeti Kuala Perlis...akan jumpa kompleks ni sebelum jeti tu..ikut je signboard kuala Perlis. Kalau masih blur, tak jumpa-jumpa gak cari, ambil je gps koordiant aku ni...google map pun aku kasi...

6°23'39.0"N 100°07'50.1"

No comments:

Post a Comment