Restoran Cendol Pulut Haji Johari - Jitra

Jitra-Pekan Napoh, satu restoran berada di laluan menuju ke Arah negeri Perlis seringkali menjadi tumpuan dan persinggahan kepada pengunjung-pengunjung yang bercuti ke Utara terutamnya yang ke langkawi melalui jeti Kuala Perlis. Kalau singgah tengahari, boleh la makan tenghari kat sini.
Signboard restoran cendol Haji Johari
Permandangan restoran cendol Haji Johari
Sebab nama pun restoran cendol aku pun order la menu berasakan cendol....cendol pulut dengan cendol jagung. Cendol aku dah penah rasa kat banyak tempat lain..macam kat warung pokok asam, pak nik cendol, etc.


Cendol Haji Johari 1
Cendol Haji Johari 2
Tapi yang paling aku suka sekali kat sini adalah cucur udang kuah kacang...marvelous! Korang boleh la cuba..aku rekomen..tekak aku sedap je, tekak korang belum tentu..hihihihi
cucur udang kuah kacang
kuah kacang terbaik
2 set cucur udang kuah kacang
Lagi satu tempat macam RNR la kalau kita lalu highway..ada tempat solat, toilet dan of course tempat makan. Tempat untuk rehat-rehat bagi yang jalan jauh. Korang boleh alert kalau lalu jalan ni..kalau dari penang, restoran ni disebelah kiri..Aku bagi kat korang gps koordinat dan google map untuk korang cari.

gps koordinat : 6°21'51.6"N 100°25'22.1

2 comments:

  1. Replies
    1. saya pun tak pasti...ni saya singgah bukan bulan puasa, masa on the way nak pergi perlis..

      Delete