House of Murtabak, Bertam Kepala Batas

Biasanya kalau nak makan murtabak, kita akan cari kat pasar malam or pasar pagi or pasar tani. Uniknya murtabak kan..kalau roti canai tak pulak kita jumpa jual kan pasar malam...korang penah jumpa??.....
Tapi kat Bertam, Kepala Batas, Pulau Pinang ni, anytime nak makan murtabak, sila la ke sini....murtabak dalam restoran...menu utama adalah murtabak. Macam-macam jenis murtabak ada kat sini. Boleh pilih yang mana berkenan..
House of Murtabak, Bertam Kepala Batas

Alamat penuh House of Murtabak kat muka depan buku menu
Aku order satu jenis je murtabak ni..murtabak apa ntah aku tak ingat..hihihihi..sedap gak la aku rasa...selain tu aku cuba gak la menu lain yang listed dalam buku menu tu...aku order roti bakar telur goyang...tu je yang aku order..hahaha..(cara explain cam aku order semua)...roti bakar telur goyang tu aku rasa telur dia cam tak cukup goyang la...nasib baik bukan menu utama restoran ni, kalau tak, habis aku pangkah...Tempat ni boleh korang try sebagai alternatif minum-minum petang ke apa ke...ikut suka korang lah...


Murtabak

roti bakar telur goyang
Sebagai panduan untuk peminat-peminat murtabak, aku sediakan gps koordinat dan google map untuk korang cari sendiri...InsyaAllah sampai...

gps koordinat: 5°31'00.3"N 100°27'02.5"E

1 comment: