Restoran Kuala Kurau, Sungai Besar, Selangor

Keunikan restoran ni, macam-macam stall dalam satu restoran ni....ada yang jual laksa, char koey teow, mee kari, makanan goreng-goreng dan banyak lagi. Feveret aku kat sini, cucur udang diorang..selalunya aku beli cucur udang jer...yang lain kadang-kadang....
Restoran Kuala Kurau, Sungai Besar, Selangor

Suasana dalam restoran Kuala Kurau
Ramai gak yang datang restoran ni, kadang-kadang aku nampak diorang terpaksa buka khemah tambahan untuk pelanggan...mungkin aku rasa restoran ni macam yang aku cakap tadi, dalam ni banyak stall yang jual makanan....ala-ala restoran cina.....kan restoran cina kalau kita tengok style banyak stall dalam satu restoran....

ni stesen yang goreng cucur udang

Cucur Udang Restoran Kuala Kurau
Cucur udang ni, kalau timing tak cun, nak beli kena tunggu turn, ramai orang yang order takeaway...kalau nak cepat, order makan terus kat restoran tu..confirm cepat dapat.
Restoran ni korang boleh cari kat dalam pekan Sungai besar...korang pusing-pusing je dalam tu...Restoran ni sebaris dengan pasaraya Sri Kassim...boleh juga guna gps koordiant kat bawah ni...
3°40'20.0"N 100°59'15.9"E

No comments:

Post a Comment