Makan di restoran roti canai Jalan Argyll (Argyll road roti canai) George Town Pulau Pinang

Restoran ni unik sikit sebab makanan utama diorang adalah roti canai. Pelbagai menu roti canai yang ada di sini untuk kita bersarapan pagi. Kalau nak mencuba roti canai kat sini, kena datang waktu pagi a.k,a waktu bersarapan kerana waktu lain kedai dah tutup. Operasi sama macam satu lagi sarapan roti canai famous transfer road. Cuma di Argyll roti canai ni, ada juga disediakan nasi tomato selain daripada menu roti canai.
Restoran Roti Canai Jalan Argyll
Restoran Roti Canai Jalan Argyll 

Pandangan dari dalam restoran
Pandangan dari dalam restoran

makan-makan roti canai
makan-makan roti canai
Keadaan nampak well organized sikit la kalau nak compare dengan roti canai transfer road. Peminat roti canai ikut pilihan masing-masing la. Ada yang suka makan kat roti canao jalan Argyll, ada juga yang lebih suka makan kat roti canai transfer road. Gambar kat bawah ni antara roti canai yang aku makan. Boleh makan dengan lauk kari ayam or kari daging or nak makan kosong je.
roti canai kosong
roti canai kosong

roti canai telur
roti canai telur

kari ayam dimakan bersama dengan roti canai
kari ayam dimakan bersama dengan roti canai
Kepada sesiapa yang nak cuba makan roti canai Jalan Argyll ni, boleh la rujuk google map kat bawah ni. Gps koordinat pun aku dah sediakan. Lepas sarapan roti canai kat Jalan Argyll ni boleh makan temgahari terus kat nasi kandar line clear yang tak jaug sangant dari roti canai Jalan Argyll ni...hihihi. Kalau nak makan nasi kandar hameediyah, kena jalan jauh sikit la. Ok guys, selamat menjamu selera!

 5°25'13.2"N 100°19'55.1"E

No comments:

Post a Comment