Makan malam di Medan Ikan Bakar, Simpang Empat Hutan Melintang Perak

Medan Ikan Bakar di Simpang Empat Hutan Melintang, Perak salah satu tempat makan malam yang korang kena datang dan makan..sangat sedap! Aku dah banyak kali datang cuma kali ni berkesempatan untuk nak selitkan dalam blog aku ni.....Medan selera ni berdekatan dengan simpang empat traffic light jalan besar (boleh rujuk google map kat bawah)...
Medan Ikan Bakar Simpang Empat Hutan Melintang Perak
Medan Ikan Bakar Simpang Empat Hutan Melintang Perak

Pandangan depan medan ikan bakar
Pandangan depan medan ikan bakar

dapur tempat diorang masak
dapur tempat diorang masak
Alang-alang datang sini, jangan la order yang biasa-biasa jer...order la yang best-best sikit. Maka pada malam itu, aku kira makan besar la gak...Apa yang aku makan??  aku order siakap tiga rasa, siakap masak stim, ketam sambal, udang sambal, ikan kembong bakar, ikan pari bakar, sotong goreng tepung, tomyam campur, sayur kangkung belacan, telur dadar.....haaaaaaaa banyak tak kawan-kawan???hihihihihihihi....
Segala-galanya telah selamat berenang-renang dalam perutku yang meninggalkan rasa enak dan kesedapan melampau....melampau plak ayat aku ni hahahhaha..Ketam sambal yang sempoi, siakap tiga rasa yang enak ditambah dengan kuah tomyam yang maveluss....sotong goreng tepung yang osem dicicah dengan sos meletup-letup dalam mulut..perghhhhh.....rasa nak pi repeat lagi la kat sini. Oklah kawan-kawan, korang layan la gambar-gambar makanan yang aku sempat snap untuk blog ni....
ketam sambal
ketam sambal

Sotong goreng tepung
Sotong goreng tepung

Ikan kembong bakar dan pari bakar
Ikan kembong bakar dan pari bakar

telur dadar
telur dadar

tomyam
tomyam

kangkung belacan
kangkung belacan

Siakap tiga rasa
Siakap tiga rasa (maaf gambar tinggal kepala je)

Siakap masak stim
Siakap masak stim (maaf siakap dah tak sempurna ketika gambar diambil)

udang sambal
udang sambal (maaf sekali lagi, ni salah bini aku tak pandai ambil gambar)
Kepada sesiapa yang ingin datang dan mencuba keenakkan dan kelazatan makanan kat Medan Ikan Bakar Hutan Melintang ni, boleh lah guna gps koordinat yang aku dah sediakan kat bawah ni or boleh juga pakai google map pun aku dah sediakan kat bawah ni....ok la, selamat mencuba yer....

gps koordinat : 3°53'45.1"N 100°56'08.1"E

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Bos ade contact no kedai ni x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ambil al pulak no tel diorang....kalau ada sapa-sapa tau boleh la share kat sini...

      Delete
  3. Harga Macam mana??

    ReplyDelete