Makan tengahari di Restoran Selera Kampung, Bertam Kepala Batas Pulau Pinang

Restoran Selera Kampung ni menjadi tumpuan untuk makan tengahari bagi pekerja-pekerja kerajaan ataupun swasta pada waktu tengahari. Kalau korang datang pukul satu, agak ramai la juga orang datang. Sesuai dengan kawasan terletaknya Restoran Selera Kampung ni, yang di kelilingi oleh opis-opis dan sebagainya. Biasanya Sabtu Ahad Restoran Selera Kampung ni tutup.
Restoran Selera Kampung, Bertam Kepala Batas Pulau Pinang

waktu tengahari akan ramai orang (1pm - 2pm)
Dari seri makanan / lauk yang terdapat di sini, bagi aku, lauk/juadah tersebut telah menambat hati dan selera aku, memandangkan aku orang kampung maka selera aku pun selera kampung, kemudian makan di Restoran Selera Kampung plak...memang terbaik la..hihihi...harap ada kena mengena.
pelbagai hidangan/lauk yang ada

nasi lauk daging masak hitam dan sedikit sayur
Mungkin restoran ni boleh dijadikan sebagai salah satu alternatif untuk korang makan tengahari jika korang berada disekitar kawasan Bertam ni. Kalau ada restoran lain korang boleh cadangkan, nanti aku pi makan dan review untuk blog ni...
Lokasi boleh rujuk google map dan boleh guna gps koordinat seperti dibawah.
5°31'01.9"N 100°26'54.2"E

No comments:

Post a Comment