Pak yeop corner pulut durian, Terong Perak

Tetiba rasa teringin nak makan pulut durian. On da way, aku dari lumut ke Changkat Jering, lalu dekat Terong, sebelah kiri jalan ternampak Pak Yeop pulut durian ni, so aku pun singgah la untuk makan pulut durian tu...Tapi nasib malang aku sebab waktu aku sampai pulut durian dah takde...yang ada cuma pulut mangga. Alang-alang dah berhenti, layan la jugak pulut mangga ni...
Pak yeop pulut durian, Terong Perak

pulut durian, RM8 ringgit sepinggan
Sekali dengan pulut mangga, aku layan la jugak cendol pulut dan cendol jagung habuan nak sejukkan tekak petang-petang. Kalau nak cendol sempoi terbaik boleh layan di dua tempat di Taiping iaitu Bismillah cendol dan Ansari cendol. Aku akan kembali ke Pak yeop corner pulut durian ni untuk cari jugak pulut durian..hihihi..Pak yeop, tunggu aku datang!!
Pulut mangga

cendol pulut

cendol jagung
Lokasi Pak Yeop Corner Pulut Durian ni terletak di Terong, Perak. Dekat tepi jalan, ada selekoh sikit..kadang-kadang tak perasan. Paling senang guna gps koordiant kat bawah ni...

4°44'51.2"N 100°43'04.9"E

No comments:

Post a Comment