Makan malam di Bertamlicious yang macam-macam ada di Bertam, Kepala Batas Pulau Pinang

Bertamlicious di Bertam Kepala Batas
Nama restoran ni agak unik sikit sebab namanya pun rasa dah macam sedap sangat la tempat ni kan..rasa macam nak pi gigt-gigit je..hihihi. Namum begitu, jangan korang pi gigit-gigt ek..order makanan pastu nak gigit makanan tu takpe....Ramai la juga pelanggan yang datang sini. Menu yang disediakan, macam-macam ada....dari western food (makanan barat) hingga la makanan yang biasa-biasa...satay pun ada kat sini..Semua tu ikut selera korang la...Sekadar nak share kat sini, aku makanan yang biasa-biasa je kat sini atas kekangan bajet..kuikuikui..kat bawah ni adalah gambar menu yang aku order, tapi kualiti gambar tak berapa cantik sikit la ek....
menu yang aku bedal daaaa
Seperti biasa dalam blog aku ni, agar tidak menghampakan para peminat blog aku ni, aku sertakan lokasi gps koordinat dan google map kot-kot korang teringin nak makan di Bertamlicious ni...ok bye bye...
gps koordinat Bertamlicious : 5°31'03.4"N 100°26'56.3"E

No comments:

Post a Comment