Ikan Bakar Hani Selera Corner, Permatang Pauh berhampiran dengan susur keluar BKE

Ikan Bakar Hani Selera Corner
Kedai ni tak besar mana pun. Kalau exit BKE kat Permatang Pauh tu, belok ke arah menuju ke Arowana (yang ada pasar malam Arowana tu). Dalam 100m dari exit tu di sebelah kanan, korang akan nampak la kedai Ikan Bakar Hani Selera Corner ni. Rupa kedai cam dalam gambar di atas tu. Menu di sini adalah menu masakan ala thai. Tengok pekerja pun macam orang thai. Selain tu, menu masakan barat (western) pun ada dijual di sini. Selain tu, nama kedai pun ikan bakar kan, mestila ada ikan bakar. Cuma aku tak order la untuk review aku ni. Aku order yang biasa-biasa saja. Kalau korang datang sini boleh la cuba ikan bakar dan story la sikit kat komen bawah ni sedap ke tak ek...
mee hailam

nasi goreng kampung

kerabu megi

beef steak
Begitu la kisah aku makan malam di Ikan Bakar Hani Selera Corner Permatang Pauh ni. Sebagai panduan untuk ke sini, aku sertakan gps koordinat dan google map untuk korang jejak.
gps koordinat : 5°23'53.2"N 100°25'03.3"E

No comments:

Post a Comment