Makan malam di Yolo Kitchen, Sungai Petani, Kedah

Yolo Kitchen
Alamat penuh Yolo Kitchen adalah, No 20 Lorong 1, Taman Ria, 08000 Sungai Petani, Kedah. Yolo Kitchen ni menyediakan dua menu utama iaitu western food (makanan barat) dan juga Thai food (makanan Thai). Deko dalaman berkonsepkan restoran dan cafe. Dinding-dinding kedai dipenuhi dengan lukisan-lukisan jiwa anak muda sebab orang tua-tua tak layan lukisan kat situ..hahahahaha.. Menu makan malam aku untuk malam tu, aku pilih menu western. Ni first time aku datang di Yolo Kitchen ni. Tu pun aku google je..tup tup jumpa dengan Yolo Kitchen ni...So, aku layankan aja.
menu western yang aku makan malam tu
Ok lah, setakat ni je aku boleh story kat korang...lebih-lebih, aku takde info pasal Yolo Kitchen ni. Kepada yang nak cuba makan di Yolo Kitchen ni, dan korang memang dah ada dekat area Sungai Petani ni, boleh la datang. Boleh guna gps koordinat dan google map seperti di bawah:

gps koordinat Yolo Kitchen : 5°39'45.3"N 100°30'13.4"E

No comments:

Post a Comment