Makan western food di Paparoger Cafe & Delivery di Seberang Jaya

Paparoger Cafe & Delivery
Kalau nak makan petang or malam western food di area Seberang Jaya, Pulau Pinang, korang boleh cuba di Paparoger Cafe & Delivery. Kedai ni betul-betul bertentangan dengan stesen minyak petron Seberang Jaya dan juga berdekatan dengan pasar awam Seberang Jaya. Menu di Paparoger ni berkonsepkan makanan barat (western food). Di sini juga diorang ada menu signature dish. Signature dish ni cam menu diorang sendiri la. Mied grill, lamb chop (set), grill dory cheese (set), tortilla sandwich, nasi goreng buluh runcing dan char ho fun antara signature dish diorang.
buku menu dan senarai harga signature dish paparoger
Taknak makan signature dish, ada banyak lagi menu lain yang korang boleh pilih. Pilihan di tangan anda...hihiihihi.. Makan petang aku untuk kali ni, aku makan mushroom sup with garlic bread, bolognese spaghetti, chicken chop dan nasi goreng buluh runcing. Rasanya sangat sedap dan menyelerakan.
Nasi Goreng Buluh Runcing

chicken chop

mushroom sup with garlic bread

bolognese spaghetti
Kepada yang ingin mencuba di paparoger, boleh lah datang ke Seberang Jaya seperti yang aku  dah explain seperti diawal bicara dalam posting ni... Bagi membantu pencarian korang dengan lebih berkesan, aku sertakan gps koordinat dan google map seperti di bawah:
gps koordinat paparoger cafe : 5°23'31.7"N 100°24'05.6"E

No comments:

Post a Comment