Makan western food di Raintown Brother Western, Kamunting Perak

Raintown Brother Western, Kamunting
Masa aku lalu depan restoran ni, hati terus rasa macam nak singgah makan. Nama restoran ni yang rare, lain dari yang lain yang hati aku terdetik nak tahu apa yang special dengan restoran Raintown Brother Western ni. So far memang banyak menu disediakan dan rekaan dalaman kedai cantik sangat. Menu hidangan mereka buat kita tak tahu nak pilih yang mana. Tempat ini memang sesuai untuk korang sekeluarga atau datang bersama rakan-rakan. Harganya setiap hidangan yang disajikan berpatutan dengan saiz portion yang memang buat korang kenyang sangat. Kalau korang tak habis boleh lah kongsi. 
deko-deko dalam restoran Raintown Brother Western
Dalam banyak-banyak menu yang ada dalam list, aku pilih nak makan burger malam tu. Burger diorang pun sedap gak la aku rasa. Nanti-nanti kalau datang lagi, aku nak cuba menu lain plak. Dengar-dengar western sini memang sedap. Selain menu utama western food, korang boleh try juga makan koay teow kerang. Aku rekomen untuk korang cuba. Memang sedap dah terbaik. Aku siap order satu lagi sebab rasa macam tak cukup makan satu jer...hihihihi.  Rasa koay teow kerang di Raintown Brother Western ni macam rasa makan koay teow doli. Kat Taiping memang famous la dengan koay teow doli.
burger

koay teow kerang

minuman aku order

Tengok pun dah mengiurkan, kalau korang berhajat nak singgah, aku sertakan lokasi restoran ini : No.15, Lorong PK 7, Jalan Stesyen Kawasan Perusahaan Kamunting, 34600 Taiping, Perak. Boleh hubungi nombor berikut untuk sebarang pertanyaan atau tempahan 017-513 5494, 016-5192305 atau 013-4486184. Waktu operasi bermula dari pukul 4:00 PM – 11:30 PM. Beroperasi setiap hari kecuali hari selasa. Selasa cuti. Aku sertakan juga gps koordinat dan google map sebagai rujukan.

gps koordinat Raintown Brother Western : 4°53'50.5"N 100°42'47.6"E


No comments:

Post a Comment