Makanan Barat ( western Food) di Damiral's Grill, Bandar Perda Pulau Pinang

restoran Damiral's Grill
 Kalau nak makan makanan barat ataupun western food yang agak eklusif sikit dan lain dari yang lain, boleh cuba di Restoran Damiral's Grill yang terletak di Bandar Perda, Pulau Pinang.
Bila korang masuk je dalam restoran tu, dah rasa lain macam sikti. Rasa macam makan kat tempat mewah plak rasanya. Seolah-olah macam masuk ke restoran hotel. 

restoran Damiral's Grill
Dari segi menu, Damiral's Grill menyediakan menu utama yang berasaskan makanan barat (western food). Semua menu yang ada sedap-sedap belaka.
Aku dah dua tiga kali dah datang sini. Cuma kali ni berkesempatan untuk masukkan dalam blog aku ni. Kat bawah ni adalah menu western food yang aku makan di Damiral's Grill ni.
black pepper lamb chop

scottish seafood chowder

angelina baked fish
Hari yang sebelum ni, ada gak aku order yang lain, macam steak, fish & chip dan lain-lain lagi lah. Tapi yang ak paling suka adalah scottish seafood chowder yang guna roti sebagai mangkuk. Rasa yang creamy-creamy sedap. Korang cuba la sendiri.
Berikut adalah antara gambar-gambar yang aku sempat snap di Damiral's Grill ni:
Damiral's Grill
teh tarik
Damiral's Grill


menu
menu
menu





Kepada sesiapa yang nak datang ke restoran Damiral's Grill ni, korang boleh cari di Bandar Perda Pulau Pinang ataupun korang boleh guna je GPS koordinat dan juga google map seperti di bawah ni.

gps koordinat : 5°22'02.0"N 100°25'31.7"E atau 5.367218, 100.425477

2 comments:

  1. lama tak merayau cari kedai makan baru ...haha alang kita dekat leh la pi skali
    http://sihijo.blogspot.com

    ReplyDelete