Gerai makan dekai Nilai 3,Negeri Sembilan... isi perut sebelum shopping

Antara menu di Bundle Cafe, Nilai 3

Bundle Cafe
Kalau para suami-suami tak tahu Nilai 3 tu apa benda sebenarnya, korang boleh tanya isteri-isteri korang...or yang tak kawin lagi tu boleh tanya aweks korang... takde aweks tanya mak korang.... Akun boleh jamin 90% tahu Nilai 3 nih... Nilai 3 ni tempat nak shopping barang-barang rumah yer abang-abang.... Paling banyak yang aku nampak ada di sini, karpet ler..... bertimbun-timbun karpet ada di sini. Ada satu kedai yang terlajak banyaknya karpet. Boleh tengok dalam posting aku berkenanan kedai tu.
Tengah-tengah  Nilai 3 tu ada gerai makan, kalau-kalau korang nak makan kan... Bagi orang luar yang tak tahu gerai yang jauh-jauh sikit dari Nilai 3 ni, boleh la datang sikit. Ada nasi campur, ada nasi ayam dan ada juga sup-sup.
soto

satu lagi gerai bertentangan dengan bundle cafe
GPS koordinat :  2°51'11.7"N 101°48'16.9"E atau 2.853258, 101.804698

1 comment:

  1. permisi min numpang share ya :)
    DEWAPK^^ agen judi terpercaya, ayo segera bergabungan dengan kami
    dicoba keberuntungan kalian bersama kami dengan memenangkan uang jutaan rupiah
    ditunggu apa lagi segera buka link kami ya :)
    :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...