Jom makan western food di restoran Fais, Permatang Janggus, Permatang Pauh

restoran Fais, Permatang Janggus di Permatang Pauh

dalam restoran Fais
No 1260, Mk 4, Permatang Janggus, 13500 Permatang Pauh, Bukit Mertajam, Pulau Pinang. Kalau dari highway BKE dari Butterwoth, ambil kiri. Lebih kurang 500m korang akan nampak restoran Fais ni disebelah kanan korang.
So aku datang ke restoran Fais ni, memang niat nak makan western food. Dulu pernah makan sekali, rasa sedap plak...ni yang datang sekali lagi nak repeat makan western food di sini. Restoran ni buka petang sampai malam. Biasanya waktu malam ramai la sikit orang. Aku datang ni petang, diorang baru nak buka...goreng-goreng masa ni takde lagi..sebabnya bila aku nak order yg goreng diorang tak ready lagi.
menu western food restoran Fais
Tu kat atas tu, menu western food, korang boleh la nak pilih menu mana yang berkenan. Menu yang aku order adalah macam gambar-gambar di bawah ni.
lamb chop

grilled chicken

spaghetti cabonara

spaghetti bolognese meat ball

mushroom soup

french fries
Korang boleh cuba menu yang lain tu. Kalau nak datang boleh refer alamat yang aku dah bagi tu ataupun korang boleh guna gps koordinat dan google map yang aku dah sediakan seperti dibawah ni.:
gps koordinat : 5°24'02.7"N 100°25'02.0"E atau 5.400752, 100.417210

No comments:

Post a Comment