Restoran Happy Waffle, Bertam Perdana 3, Kepala Batas

restoran Happy Waffle
Kalau dah rasa bosan nak makan nasi kandar di Pulau Pinang ni, korang boleh la cari restoran-restoran yang ada kelainan sikit. Macam-macam ada yang boleh korang try. Antara yang aku pernah terjah, Big Tas Tea Pokok Sena, Debob Coffee, Barastar Cafe, dan banyak lagi lah yang aku pernah terjah.
Restoran Happy Waffle ni salah satu la yang korang boleh terjah. Di sini menu kebanyakannya adalah menu western food a.k.a makanan barat.
Tapi yang rare sikit di Happy Waffle ni, menu utama adalah waffle. Sesuai la dengan nama restoran kan... takan la menu utama nasi lemak kot...hahahahaha. 
Ada banyak jugak la pilihan makanan western dan waffle. Selain tu ada jugak goreng-goreng kalau tak suka makan western food. Boleh tengok menu-menu yang aku sempat snap di bawah ni.
menu-menu western

menu-menu waffle

menu hidangan happy platter, kidz menu dan pasta

menu goreng-goreng dan menu side order
Daripada menu-menu tu, aku telah mengorder beberapa makanan yang ada di Happy Waffle ni. Semestinya waffle kena order la kan..
waffle

waffle

waffle

set burger

pasta

cheesy wedges

nasi goreng kampung
Ok, minuman yang aku try di sini adalah root beer float dan mocha ais.
root beer float

mocha ais
Itu saja kisah aku di Happy waffle. Kalau korang nak datang ke sini, silakan. Restoran ni buka dari jam 4 petang hingga malam. Akusertakan juga di sini gps koordinat dan google map sebagai rujukan korang.
gps koordinat : 5°32'21.5"N 100°28'00.2"E atau 5.539309, 100.466722

No comments:

Post a Comment