Macam-macam ada di Medan Selera Pokok Sena, Kepala Batas

Medan Selera Pokok Sena, Kepala Batas

Medan Selera Pokok Sena, Kepala Batas
Medan Selera Pokok Sena ni terletak di Pokok Sena, Kepala Batas Pulau Pinang. Medan Selera Pokok Sena ni buka dari pukul 3 petang hingga ke 11 malam. Hari Rabu tutup. Banyak makanan yang best-best ada di Medan Selera Pokok Sena ni. Sentiasa ada pengunjung datang ke sini untuk menjamu selera. Kiranya memang tempat tumpuan gak la untuk orang nak makan petang or makan malam. Di sekeliling medan selera ni, ada banyak gerai yang menyediakan pelbagai menu untuk korang pilih. Daripada banyak-banyak menu dari gerai yang berlainan tu, aku pilih untuk makan koay teow kerang, roti telur bakar, satay (sate), coconut shake dan juga apam balik yang boleh pilih flavour yang korang suka. Disebabkan anak aku suka makan coklat, so aku terpaksa la order ikut citarasa dia iaitu apam balik perisa coklat.
koay teow kerang

satay daging dan ayam

apam balik ikut citarasa apa yang kita nak makan

roti bakar telur, sosej

coconut shake
Ada banyak lagi la selain yang aku order tu. Ada makanan goreng-goreng (nasi goreng dan lain-lain), sup-sup (bihun, koay toew, mee, moi dan lain-lain), burger, nasi ayam, western food dan banyak lain lagi lah.
Kalau korang nak datang ke Medan Selera ni, cari je pekan Pokok Sena, Kepala Batas. Medan Selera Pokok Sena ni betul-betul di Pekan Pokok Sena. Kalau tak jumpa jugak, aku sertakan gps koordinat dan google map sebagai rujukan dan panduan pencarian korang.
gps koordinat : 5°29'11.6"N 100°27'26.2"E atau 5.486554, 100.457274

No comments:

Post a Comment