Restoran Kejora, Ayam Goreng Berempah, Melaka

Restoran Kejora - ayam goreng berempah
Makanan kat restoran Kejora ni adalah sebenarnya lebih kurang macam nasi kukus la. Nasi kukus dalam kedai. Biasanya nasi kukus ni kita makan di gerai-gerai tepi jalan je kan... jarang ada dalam kedai. Kejora ni terletak di taman kenanga, Melaka. Sedap gak la makan di sini.
nasi ayam cincang

nasi ayam berempah
Selain tu ada lagi menu-menu lain yang seangkatan dengannya. Boleh rujuk dalam menu seperti di bawah ni.
senarai makanan yang ada di restoran Kejora ni
Kepada yang nak datang ke restoran Kejora ni boleh la datang ke taman kenanga, Melaka. Aku sertakan di sini gps koordinat dan google map sebagai rujukan dan panduan korang.
gps koordinat : 2°12'48.0"N 102°14'41.2"E atau 2.213326, 102.244764

No comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...