Restoran The Manhattan Fish Market, Sunway Carnival Mall, Seberang Jaya

Teringin nak makan ikan gaya moden? Jom kita ke restoran The Manhattan Fish Market yang terletak di dalam Sunway Carnival Mall di Seberang Jaya. Jika korang berada di sekitar Seberang Jaya laaa.. Kalau korang kat KL, cari la restoran The Manhattan ni area KL.. Jangan bendul sangat ek...hahahaha..
Memang betul la cara masakan ikan di sini ala-ala western. Lari sikit dari citarasa kampung or masakan ala-ala thai yang biasanya kita makan.
Restoran The Manhattan Fish Market, Sunway Carnival, Seberang Jaya

Dalam Restoran The Manhattan Fish Market
Ada banyak menu menarik di sini. Kunjungan aku ke The Manhattan Fish ni, aku just makan dua jenis menu sahaja yang terdapat di sini. Itu pun dan cukup menyengangkan. Aku makan The Manhattan Fish N Chip dan juga Grilled and Baked Adventure (ayam).
The Manhattan Fish N Chip 

Grilled and Baked Adventure (ayam)
Minum pulak, paling murah pun di Manhattan Fish berharga RM7. Mahal la jugak air diorang. Untuk minuman di The Manhattan, aku layan cuppuccino.
cuppuccino
Begitulah ceritanya aku di The Manhattan Fish di Sunway Carnival Mall Seberang Jaya. Jika korang nak cari restoran ni, boleh rujuk gps koordinat dan google map seperti dibawah:
GPS Koordinat : 5°23'55.6"N 100°23'53.5"E atau  5.398763, 100.398186

1 comment: